Jag Gråter Bara I Regnet

General / Permalink / 34
Lät han in, Lät han ta, Lät mig tro vad han än sa. Jag lät dig gå, sväva på moln. Tills han slet mig i stycken, Spotta på mina sår. Men ser det ut som om jag sörjer dig, Mer som om jag höjer dig. För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag. Jag gråter bara i regnet. Super stolt, han vill veta vad jag tänker. Men baby om det ändå var så enkelt. Gav han allt, allt jag kan ge. Ville ha mer, de är sån han e. Ensam men stark, de är sån jag blev, Litar inte på någon och allt är hans fel.Men ser det ut som om jag lackar, nej,  mer som om jag tackar dig, För jag, kommer aldrig låta dig få se mig svag. Jag gråter bara i regnet. Han vill ha varmt, han vill ha kallt, Han vill ha hav, han vill ha land Han vill ha vitt, han vill ha svart.Han vill ha mig, han vill ha allt. Jag gav dig en chans, men det tog mig ingenstans. Så sluta tro du vet för mig, det hjälper mig inte alls. Super stolt han vill veta vad jag tänker. Men baby om det ändå var så enkelt, Jag gråter bara i regnet.

 
 
#1 - - Ebba:

Snyggt!

#2 - - Chahrazad:

Gorgeous outfit!

#3 - - Sofia:

OMG!! du är såååå fin. JAG ÄLSKAR DIN BLOGG DU ÄR SÅ BRA OCH SNYGG <3

#4 - - Shade of Red:

I love that style

#5 - - Isabel Cristina:

Wow, beautiful

#6 - - Johanna:

fina kläder

#7 - - inez:

amazing look,you are so beautiful!

#8 - - Hanna:

Så sjukt vacker!

#9 - - Crille:

het

#10 - - Hedda Ingeborgvik:

Gorrrrgeous!

#11 - - Johanna:

Jätte fin är du =) Vem handlat texten om? :/

#12 - - Marica:

Verkligen jättefint!

#13 - - Maiken:

Wow, what a beauty!

#14 - - jojo:

Snyggt :) <3

#15 - - Annica- smink och skönhetsblogg:

Såååååå vacker!! fin text.

#16 - - Designer Style+Handbags:

Gorgeous as always.

#17 - - Rebecka - bloggar om skönhet och varda:

vet inte vem texten handlar om men låter som ett riktigt svin :O

#18 - - Elin:

Gud så vacker du är!

#19 - - Caroline - HARDBODY SWEDEN:

Sjukligt snygg!

#20 - - Maria Inês+Ribeiro:

love this outfit!

#21 - - Vendela Nilsson:

super duper fint!

#22 - - daniela:

vackra vackra du<3

#23 - - Michaela Cess - Skandal Beauty:

Den låten är grym!

#24 - - emelie andersson:

så fin blogg :)

allt bra med dig idag?

#25 - - Emelie Bohlin:

längesedan man hörde den låten, men den är jätte bra. Nog dags att lyssna på den igen :)
allt bra annars?

#26 - - E.w - photpgraphy:

jaaa, nästan så jag är kär i dig, :* hihi

allt bra med mej med. vad gör du:D?

#27 - - E.w - photpgraphy:

ja samma här:D kollar på Paradise Hotel, ;) & svarar på kommentarer. ska också snart sova,. jobb imorgon,. Var jobbar du:D?

#28 - - E.w - photpgraphy:

Ohh de låter spännande, :D ditt eget cafe?:D
Jag jobbar på en förskola:D

#29 - - E.w - photpgraphy:

ohh ja då kan jag förstå:D men gud vad kul de måste vara:D? Ja jag stormtrivs:D

#30 - - E.w - photpgraphy:

jaaa, de är verkligen kul att träffa nytt folk varje dag, :D hade lätt kunnat jobba så också.

jajemän, jag är ej utbildad förskolelärare men är vikarie, men ska utbilda mig till de, så har sökt in till högskola nu i vår, :D så får se om jag kommer in:D

#31 - - Linda:

en bra låt

#32 - - Linda:

förstår det!:D

#33 - - E.w - photpgraphy:

Ohh ja, jag har en dröm om att bli fotograf jag med:D

#34 - - emelie andersson:

sv: så lite så :)
jodå, det funkar väl. har dock en inflammation och det suger riktigt hårt! :(

Till top