Hur det blev vi. Del 3.

/ Permalink / 34
Vi får helt enkelt inte nog av varandra.
Vi kysser oss fnasiga om läpparna & skrattar så att vi kiknar.
Men mest av allt gillar jag vardagen med dig.
Hur vi träffas på kvällen & äter middag tillsammans, tittar på någon tv-serie & kryper ihop nära varandra.
Hur vi frågar varandra om hur dagen har varit & skrattar åt något kul som har hänt.
Hur vi somnar tätt intill varandra med din arm över min mage.
Vårt förhållande är tryggt, & trygghet är vad vi behöver.
 
#1 - - Jenny :

Jag vet inte riktigt om det beror på att jag är lite överkänslig just nu, men jag har precis läst igenom alla tre delar om hur du och Fredrik blev tillsammans och alltså ja. Jag bara sitter här och gråter. Ni är så otroligt fina. Ert förhållande verkar så otroligt genuint och det är så fantastiskt ändå. Samt att du förmedlar allting så grymt bra med dina ord. Känner mest wow.

#2 - - Saga:

Åhhh vet inte hur många gånger jag har lästa om de här inläggen, tycker det är så fint skrivet! Det ger en tjej som är riktigt sur på allt vad killar heter lite hopp för framtiden

#3 - - AgnesBlixa:

Verkligen bland det finaste jag någonsin läst. Så vackert skrivet. :)

#4 - - Vilma:

Vad otroligt jävla grym du är på att skriva. Du är så bra!!!!

#5 - - Jennie:

Detta var nog det finaste, naknaste, gulligaste jag läst någonsin på en skärm.

#6 - - Daniella Caspian i London:

åh. wow wow wow.

#7 - - Sofia:

Alltså så underbart fint! Jag är så glad att du och Fredrik har hittat den där stora kärleken, som alla vill ha! Ni verkar ha ett otroligt bra förhållande. Önskar mig själv ett likadant. Blir bara så glad av att läsa sådant här. :)

#8 - - Linn Andulv:

Der här var så otroligt superfint att läsa om. Tack för lite extra vardagsvärme!

#9 - - Emelie:

Blev alldeles tårrögd och fick rysningar över exakt hela kroppen av det här. Tack.

#10 - - Ellen:

Jag brukar inte kommentera så ofta. Men det här var så fint och ni verkar vara så bra, att jag började gråta vid mitt köksbord och alldeles glömde bort att jag har en avloppsrensare, alltså en man inne i mitt badrum som pumpar ut avloppsvatten.

#11 - - elin:

så fint skrivet! kan inte sluta le efter att ha läst detta

#12 - - hilda:

jag dör, det är så hemskt fint, det där som du skriver! DÖR

#13 - - Flora:

Får lyckorus av det här!

#14 - - Frida:

Så så vackert!

#15 - - Minna:

åh får rysningar, så himla fint skrivet!
Blir alltid varm i hjärtat när jag går in på din blogg för jag vet att du alltid bjuder på fina bilder och texter. Tack för det! <3

#16 - - Sara:

Han är fin, du är fin och tillsammans är ni fan helt underbara.

#17 - - Jennie:

Åh så underbart vackert! Ni måste ju vara det finaste paret som finns. Jag hoppas att jag får ett lika fint förhållande någon gång.

#18 - - Minna:

Jag blir så himla glad och varm i hela kroppen av blogginlägg som dessa.
Mer mer mer av det!
Tack för att du skriver om så himla bra saker och ger mig så jäkla mycket inspiration <3

#19 - - lisa:

åh så himla fint!!

#20 - - Linnea:

fyyyyy vad fint. fick rysningar konstant!

#21 - - Alva:

Detta är så otroligt fint. Du skriver så så bra, glöm aldrig bort det.

#22 - - julia:

nä alltså så himla mycket gåshud på denna texten jag tror jag dör <3

#23 - - frida:

herregud vad jag älskar dessa tre delar du har skrivit och det träffar en rakt i hjärtat för att en del saker stämmer så himla bra med en själv . och du ger så jädra mycket inspiration!
<3

#24 - - Nova:

Jag vet knappt vad jag ska skriva, det är så himla fint. Du skriver så ärligt att det nästan blir som en lättnad att få läsa dina texter.

#25 - - Matilda:

Tårarna vill bara rinna! Så otroligt vackert

#26 - - Beatrice:

Jag älskar verkligen att läsa det här, det är så himla brutalt vackert.

#27 - - fanny darling:

det allra finaste jag läst på länge <3 så genuint, så vackert och rakt in i hjärtat. du skriver så otroligt bra, längtar efter den dagen då du ger ut en bok, och du och fredrik passar så bra ihop, som snö och vinter!

#28 - - Sanna:

På riktigt bland det finaste jag läst om kärlek

#29 - - frida:

så grymt fint jag dör

#30 - - Em:

Att vara i ett förhållande kan vara kämpigt stundvis, men det är ju samtidigt så himla underbart och mysigt. Man svetsas samman på ett så unikt sätt. <3

#31 - - Emilia:

Det här inlägget har jag väntat på så himla länge och det är så jävla fint!!!! Drömmer om att en dag få känna såhär för någon som ni känner för varann

#32 - - Olivia:

ÅH så fint! Får rysningar när jag läser, kärlek är ju det bästa<3

#33 - - sigrid:

Det här är det finaste. Finaste någonsin

#34 - - n:

så himla fint!

Till top