#1 - - Emma:

va har det kommit en ny:O ?

#2 - - Sara:

var den god:)?

#3 - - Cassie:

måste varit den jag såg i affären för någon dag sen då:P

#4 - - Pontus:

hört att den ska vara äcklig

#5 - - Fredrick:

Kommer du förbi någon dag eller;)

#6 - - Sissie:

kommer nya hela tiden tycker jag^^

#7 - - Fishface:):

kul att de provar nya smaker:) börjar nästan bli trött på de gamla:P

#8 - - Crille:

har inte velat skriva till dig på grund av det som hänt men vill att du ska veta att jag inte hade någonting med det och göra. jag vet knappt vem den där bruden e. Skriv när du känner för de

#9 - - Stephanie:

snygg design:)

#10 - - Mia:

jag älskar din blogg gumman<3

#11 - - Madelene:

har jag missat något eller:P?

#12 - - Nathalie:

har den redan kommit till er xD?

#13 - - Evelina:

hej!:) vilken fin blogg du har. kika gärna in http://evelinasblogg.blogspot.com/

Till top