#1 - - Rebeckham:

najs :D

#2 - - Julia:

Tyckte Pollys sommarpåse var så himla god. Borde kanske prova denna också! xx

#3 - - Gaymasen:

Har inte smakat någon av dem, än. ashamed

#4 - - San:

Åh, jag vill ha!! Vill ha både detta och Marabou's nya

#5 - - E:

Men dra mig bakåt!!!! :) vill ha nu!

#6 - - » Alexandra - kärlek på tallrik:

Hörde om den här för någon dag sedan, och vill SÅ gärna smaka! Ser väldigt spännande ut =D

#7 - - Mickan:

Oj vad goda de smakerna lät!

#8 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

åh den där måste jag ju testa!

#9 - - Emily:

Och den där pollyn ska jag pröva till helgens planerad biobesök. Mums :D

#10 - - Cilla:

Det blir en sådan påse till kvällen, bara nu affären i denna långsamma stad fått in den:S

#11 - - Tess:

Åh Gud vad gott!

#12 - - Ida:

Måste medge att påsen är lite flashigare än vanligt ;)

#13 - - Eleonore:

Den måste jag få tag på, mumma! :D

#14 - - Sofia:

Åh lakrits lät gott! :D

#15 - - Ellen:

Vad kul! Skulle nog vilja smaka:) Fast gillar inte lakrits, haha..

#16 - - CJ:

jag kommer skippa citronen och köra på lakritsen. :)

#17 - - Elin Löwstedt:

Det där lät ju verkligen HUR gott som helst..!!

#18 - - emelie:

jag SKA testa, utan tvekan!:D

#19 - - Sanna:

gott!

#20 - - Mrs Bernhardsson:

Mums det är något om måste testas...

#21 - - ISABELLE:

Måste testas!

#22 - - Mamma till William och prinsessan i magen:

Kul med nyheter :)

#23 - - Therese:

Å, den måste absolut testas! :)

#24 - - Monika:

Det låter gott, den ska jag ju köpa när den kommer :))

#25 - - Emlan:

Åh vad gott!! Jag ska bege mig ut idag och leta efter dessa, lätt!:)

#26 - - Robin:

Frågan är dock bara om den smakar bra? i regel så brukar just lakrits godis smaka rätt så illa -_- inte för att jag inte gillar lakrits, utan för att kvalitén varit riktigt usel.

#27 - - Helena:

ÅH! Vilken fantastisk nyhet! Måste införskaffas omgående.

#28 - - Frida:

Nämen så underbart. Jag som har både lakrits samt polly som favvis härligt med de båda i kombination!

#29 - - Vincent:

citronen var godast:P

#30 - - ida:

Det låter gott!

#31 - - Heddis:

Nämen, vad coolt, jag älskar lakris i det mesta.. jätte spännande, när kommer de komma ut så man kan köpa de?

#32 - - stuffstuff:

Vore grymt om du tog en titt i min bloppis!

Senaste: Snygga vinterjackor, Air max 90 & mycket mer!

Allt till fyndpriser hos Stuffstuff.blogg.se



Önskar dig även en fin kväll. Kram!

#33 - - felicia:

ååh vad goa dom ser ut!

#34 - - Daniéla:

Mm, blir nog riktigt gott! Fin blogg du har :)

#35 - - Emma:

Oj vad gott, klart jag kommet testa denna härliga påse :)!

#36 - - thea:

Spännande, helt klart värt att testas! :-) Tack för tipset.

#37 - - Stina:

Åh dem måste jag testa! Älskar verkligen saltlakrits :D

#38 - - Paulina:

Hjälp vad farligt Måste lätt testa! :D

#39 - - Johanna:

gott

#40 - - Sigrid heter jag:

ÅH fy fasen vad gott det lät!

Lätt att jag ska käka massor, haha

#41 - - Jessica:

Har redan testat och fått en ny favorit!! Mmmm...

#42 - - Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

fy vad gott!! :D måste testa!

#43 - - Lina:

låter galet gott

Till top