#1 - - Caroline:

Fina bilder! :D

#2 - - Vera:

härliga bilder

#3 - - Elin:

Kul att se lite bilder:)

#4 - - Anna:

Jättefina bilder!

#5 - - Johanna:

inte dåligt vad invigningar du får gå på=)

#6 - - H:

Ser ut och vara en lyckad utställning med tanke på allt folk:D

#7 - - Linnea Kahn:

hade gärna gått:/

#8 - - Lotta:

Ser väldigt spännande ut! :D

#9 - - Josefin:

Ser roligt ut! :)

#10 - - Matthias:

Är det din utställning;) ?

#11 - - Sofie,mamma till+Theobus+och+lillan+i+magen:

läckert

#12 - - malin:

alltid trevligt med invigningar(:

#13 - - Minna:

nice! :D

kommentera gärna och följ min blogg

#14 - - Juliacarolinaandersson:

Jätte fina bilder!

#15 - - Linda:

vart hölls denna invigning:P ?

#16 - - majas-life in London:

Vad coolt det ser ut!

#17 - - EMZPHOTO - fotografi och vardag:

din blogg är superduper fin, jag inspireras av dig jätte mycket.love to you from me!

#18 - - NaRi:

Amazing pictures

#19 - - Elin:

Ser bra ut, hörde att Jurholt skulle vara där på invigningen, stämmer det:) ?

#20 - - Forever Fanny:

snälla Kika in min blogg!

#21 - - Alma:

Kolla min blogg =)

#22 - - Carola:

låter som en allvarlig utställning?

#23 - - Felicia:

har jag missat något:O ?

#24 - - Jonna:

Ser snyggt ut! :)

#25 - - Martin Hagen:

nice med invigning;)

#26 - - AMAIA LAYLA:

va kul o se att de är så mycket folk=)

#27 - - emma:

Hade jag inte bott så långt bort hade jag oxå gått:)

#28 - - Mia:

Mer uppdatering tack käraste du;) <3

Till top