#1 - - Johanna:

Vilken affär hittade du dom i? :O

#2 - - Laura:

Måste pröva drickorna!!! Har smakat energi dryck och det var göööött riktigt gött men jag vet inte om det inte är så bra för kroppen (hehe) så jag dricker inte det :S Men dom måste jag pröva! :D

#3 - - Crille:

wtf en till? xD

#4 - - X:

najs :)

#5 - - Elsa:

vilka roliga smaker:D

#6 - - Karin:

hahha jag kommer ihåg när jag och min kompis skulle köpa Monster och så viasste inte vi att det hade blivit åldergräns den dagen så vi gick fram dit till kassan och han som satt där bah: Har du leg?!
vi: VA!?
kassa-man: har du leg?!
vi: öööhhh…nej?
kassa-man: men då kan ni inte köpa domma
vi: ööhhh…neej…?
haha

#7 - - sara:

härligt!!

#8 - - Katrine:

Mummms! =D

#9 - - Sally:

låter goda :D

#10 - - Minna:

uuuh så gott :)

#11 - - jojo:

Ser jätte gott ut! Och du tar väldigt fina bilder<3

#12 - - Emelie:

gud vad gott! :D

#13 - - Nora:

Åhh vad gott!

#14 - - Karro:

Vart fick du tag på dom? :)

#15 - - Felicia:

gott!!!

#16 - - Chelsea:

GOTTIGT. :D

#17 - - Johanna:

Åh så gott det ser ut!

#18 - - Denisa:

Yummy, yummy..

Till top