Självbild

General / Permalink / 10
Tänkte att det kanske var dags för mig att nämna för er där ute att jag ska medverka i en utställning på Virserums Konsthall. Temat på utställningen är självbild/selfie. Den fantastiska fotografen som jag fått jobba med heter Emma Blomberg. Sjukt begåvad. Jag har själv fått vara med och skapa bilden av mig själv, plats och kläder som jag vill uttrycka mig med. Nu på söndag är det dags för invigning, ska bli sjukt spännande att se resultatet.
#1 - - Hanna:

GUD VAD COOLT!

#2 - - Mli:

Fy vad spännande

#3 - - moa:

Älskar din blogg

#4 - - Melissa:

awesome!! :D

#5 - - Linnsaan:

vad kul! :3

#6 - - Jessica:

E så avvis på dig nu

#7 - - Citiboard:

Riktigt mäktigt!

#8 - - Maggie:

vad häftigt :)

#9 - - Elin:

Så roligt! :)

#10 - - Tokyo -Love:

Ooooooh, så nice!

Till top