Om att vara lycklig

/ Permalink / 13
Vi har suttit uppe i timmar, grillat, druckit öl, pratat och skrattat trots att det är tisdag. Vi har delat på tankar och skämt, kysst varandra emellanåt. Hans händer har ömt rört mitt hår. Ibland ler han utan anledning och när jag frågar varför svarar han att han inte vet. Men jag vet precis varför, för jag känner likadant, som om man inte kan hålla det där leendet borta från munnen, för man är så förbannat glad i hela kroppen. 
 
Ett orange sken från en gatlykta letar sig in genom persiennerna när vi ligger i sängen. Hans händer rör min kropp lika ömt som om jag vore en skatt. Och jag skulle kunna fortsätta nu. Skriva detaljerat om sexet vi hade sen. Men det gör jag inte. För vad jag vill är att ni ska förstå att ni förtjänar detta ni med. För jag är nästan säker på att ni vill känna så här för och med någon. Klart att alla gråter och bråkar i sina förhållanden men i slutändan vill vi bara vara lyckliga. 
#1 - - Lo:

Åh så roligt! ^^

#2 - - Josse:

Grattis till dig! Alla förtjänar att hitta någon att vara med. :)

#3 - - V:

Love is in the air..! <3 Grattis till er båda, ta vara på kärleken!! :)

#4 - - Jennifer:

E så glad för din skull, du förtjänar verkligen att vara kär efter allt du varit igenom. och Fredrik verkar vara just den perfekta personen för dig. Så gullig dessutom. All lycka i världen till dig

#5 - - Denise:

Ååh, han låter helt underbar! :) önskar er all lycka!

#6 - - Cecilia:

Åh vad kul! Det låter så mysigt och underbart och du förtjänar verkligen det bästa efter allt du gått igenom. Grattis till er! :D kram

#7 - - Becky:

Jag är så himla glad för din skull. Fredrik verkar vara en snäll kille, det är så roligt att följa er i din blogg. Om jag var en kille skulle jag hålla ett hårt grepp i dig. Önskar er all lycka!
/Becky

#8 - - Nina:

Fredrik är lyckligt jävla lottad!

#9 - - Elin K:

Bättre tjej kan man inte hitta, du/ni förtjänar det bästa.

#10 - - Emelie:

Så glad för din skull och hans också :)

#11 - - bell:

åh vad varm jag blir av att läsa detta!

#12 - - Helen:

Låter som att ni är gjorda för varandra!

#13 - - Alva:

Verkar som om du hittat dig en riktig diamant nu ju ;)

Till top