#1 - - VICKY:

Så snygg den blev!

#2 - - JENNIEY LOVE:

Den blev ju super fin

#3 - - ANNA:

Ser riktigt snyggt utBra jobbat

#4 - - HANNA:

Gud vad fin den blev!! 🙂

#5 - - IDA:

finaste pumpan!

#6 - - Lisas Vinterland:

Grym pumpa!

#7 - - Bun:

Så himla fin

#8 - - Robex:

coolt

#9 - - Ftv:

såå fin

#10 - - Lowas:

Fint. Jag har alltid velat testa det där men aldrig tagit mig för det.

#11 - - Emma:

Vad roligt :) Och så fin den blev!

#12 - - Ida:

Så snygg den blev :)

#13 - - Sanna:

fin pumpa! :D

#14 - - Felicia:

halloweenpumpor är verkligen mysiga!!! :D

#15 - - Anonym:

Åh så kul!

#16 - - Jennifer:

Men vilken fin!

#17 - - carolina:

Roligt med pumpa! Jag ska få min kille att göra pumpa med mig iår igen :D

#18 - - Matilde:

Vad kul att skära pumpor! Har själv aldrig gjort det (eftersom att min mamma alltid brukar göra det), men iår ska jag försöka övertala henne till att få skära pumpan :)

#19 - - twiggy:

Så fint och roligt! :D

#20 - - Siri:

Gud vilka fin!

#21 - - Josefin:

åh vilken rolig

#22 - - Elin:

Så snygg! Måste nog försöka mig på en själv c;

#23 - - Maria:

Jättefin

#24 - - Frida:

Jag vill också göra sådär fin

#25 - - Silja:

Nu börjar halloween verkligen närma sig...

#26 - - Sara:

Åh, vilka mysiga och stämningsfulla bilder! :)

#27 - - Tess:

Härligt! :-D

#28 - - Tilda:

Gud så fin

#29 - - Moa:

Snyggt!

#30 - - Josefine:

Roligt :D

#31 - - B:

Gud va kul! Har aldrig testat något sånt

#32 - - Madelein:

Längtar till Halloween

#33 - - My:

Nu blev jag sugen på att skära pumpor. ;)

#34 - - Amanda:

tycker det är så himla roligt med halloween pumpor 😄 rätt grymt hur man kan få dom att förmedla en känsla ;)

#35 - - Emmy:

tack för inspirationen :)

#36 - - Josephine:

Vad roligt! :)

#37 - - Dog:

Cool

#38 - - Queen:

Åh, jättefin pumpa och bilder! :D

#39 - - Isabelle:

Superhäftig

#40 - - Linnea:

Älskar traditionen att carva pumpor :D

#41 - - sandra:

vilka härliga bilder! :)

#42 - - Ronja:

Vilken snygg pumpa

#43 - - Nathalie:

Vad fin den blev!!

#44 - - Malin:

Fin

#45 - - Mia P:

ser riktigt läskig ut :O

#46 - - Anna:

Så fina bilder :)

#47 - - Mode:

Wow vad kreativt!

#48 - - Corny:

åh vad roligt att göra egna pumpagubbar, har alltid velat testa!!

#49 - - My:

Åh vad kul :D

#50 - - Sanna:

Så himla fin!! :) Mina blev inte alls så fina, får försöka igen!

#51 - - Mohammed:

wow

#52 - - Cornelia:

Vad mysigt!

#53 - - Isabell:

Sjukt fin 👌

#54 - - Elin:

WOW!! :D

#55 - - Astrid:

Jättefint. Blev verkligen inspererad

#56 - - Anna:

KATTEN!!!! Måste prova att göra en sån!

#57 - - EMELIE:

Helt galet bra

#58 - - MATILDA:

Så sjukt fin halloween pumpa

#59 - - JOANNA:

så fint

#60 - - JOSEFINA:

Snyggt!

#61 - - Anonym:

Wooow så häftigt! :D

#62 - - IZ:

Bra gjord! Riktigt snygg

#63 - - ERICA ANDERSSON:

sjukt bra gjort!

#64 - - PETRA:

Så himla snyggt! :)

#65 - - Frida:

Snyggt!

#66 - - Anna:

Men jösses vad snyggt!! Bra jobbat!

#67 - - emelie:

Vad coolt!! Kram

#68 - - KARIN:

Woow, såå cool!!

#69 - - Hanna:

Sjukt bra jobbat :D

#70 - - LINUS PERSSON:

Gött!

#71 - - MIMMI:

Superbra gjort!! :)

#72 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så snygg

Svar: Tack snälla du :)
hpnotiq

Till top