Red Roses

/ red roses / Permalink / 31
He never stops surprising me. Got these beautiful roses yesterday on our day. Gosh i love you so much ♥
#1 - - TSIMTSIM:

gulligt av honom!

#2 - - JENNIEY LOVE:

Så sjukt gulligt! Är så glad att du har hittat en kille som verkligen tar hand om dig.

#3 - - NETTI:

Men oj vad gulligt av honom 😀

#4 - - DANIA:

Aww så gulligt

#5 - - LISSY:

Alltså ni är det sötaste paret jag någonsin skådat

#6 - - MALOU:

Awe vad fint 😀

#7 - - KONATA:

Awwww! Finaste paret 4- EVER ^^

#8 - - LAYLA:

Åååh va mysigt

#9 - - BELLA:

Din blogg är som ett lyckopiller.

#10 - - ALICE:

Hmm! Jag tror jag måste sluta läsa din blogg. Den gör mig bara avundsjuk. Skämt åsido. ni är enormt fina tillsammans.

#11 - - HARRIET:

Så himla gulligt!!!

#12 - - LOJSAN:

Guuud så gulligt!

#13 - - OKI:

Vad söta ni är.^_^

#14 - - Anonym:

You are so sweet together.

#15 - - E L I N F E L I C I A S:

gulligt 🙂

#16 - - EBBA:

Naw!! Gud vilken överraskning!!! <3
Ni är så fina ihop<3<3.

#17 - - NOVA:

Åhhh vad mysigt kram:)

#18 - - AVI:

gud så gulligt!!

#19 - - ELLA:

Gud vad gulligt !♥

#20 - - MADDE:

naw, så mysigt och gulligt:D

#21 - - LILA:

Oh so cute..

#22 - - Anonym:

naw, vad söt

#23 - - LOUUISE:

Naw, gud vad gulligt!<3 ni är sååå gulliga ihop!!

#24 - - EMMA:

Ååh vad fint av din kille 🙂

#25 - - Anonym:

Världens sötaste pojkvän ju!!!

#26 - - LINNEA:

ÄLSKAR din blogg!

#27 - - REBECKA:

Gulligt<3

#28 - - VICKAN:

Gud vad söt Pojkvän du har

#29 - - ANONYM:

Vilken snäll kille du har 🙂

#30 - - MYSEN:

Snällt av honom!

#31 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fina

Till top