Strängnäs Market

General / Strängnäs, market / Permalink / 20
Had the best weekend in a long time. spent the weekend up in Strängnäs among friends. We went on the market, took a ride on the carousel, ate roasted almonds until we got a stomach ache, met all my wonderful friends, We ate good food, played music quiz and just hanging 👍
 
#1 - - EMMA:

Så mysigt. 🙂

#2 - - REBECKA - BLOGGAR OM SKÖNHET OCH VARDAG:

Effektfulla bilder!
Roligt med marknader

#3 - - LINNEA MARIA+AHTI:

Hej!
Jag total älskar marknader. Det är en härlig stämning och mycket glädje.

#4 - - SANNIE:

kul!

#5 - - IDA:

Åh vad mysigt! älskar det!!

#6 - - Mia P:

Var inte Fredrik med?

#7 - - STINA:

Vad roligt! 🙂 Bilden med salladen gör mig hungrig

#8 - - JANNIKE:

Nice :p

#9 - - MARICA:

åh vad kul!

#10 - - VILMA:

det ser riktigt mysigt ut!

#11 - - J:

aww så mysigt=) jag älskar att gå på marknad men tyvärr orkar inte kroppen med alla gånger.

#12 - - MISSMISTIRY:

Vad mysigt! Marknader är underbara 😀

#13 - - NATALIE:

Ser jättemysigt ut!! xx

#14 - - VANJA:

mysigt 🙂

#15 - - Johanna:

Vart är Fredrik?

#16 - - ANNE VON PORAT:

Jag älskar tivoligodis

#17 - - LINNEA:

Mysigt<3

#18 - - ELIN:

Så mysigt det ser ut! jag älskar att gå på marknader. Tyvärr gör jag det allt för sällan och det finns inte så många i området där jag bor. Men någon julmarknad blir det iaf varje år.

#19 - - ANNA:

Marknader är så himla kul. Älskar verkligen stämningen , marknadsgodiset , marknadsstånden , karusellerna, musiken ja allt verkligen:)

#20 - - Anna:

Hej!
Jag har frågestund på bloggen, skulle bli glad om du ställde en fråga! :)

Till top