#1 - - REBECKA:

ååååå,det är ju som willywonkas godis fabrik:D

#2 - - MAJA:D:

Jag skulle köpa väldigt mycket godis om jag åkte dit, haha. x)

#3 - - ALMA.:

Men åh, den butiken vill jag också besöka! 😀

#4 - - NINA, MAMMA TILL HUGO & TVILLINGARNA MAX & VINCENT:

Häftigt!!

#5 - - CICCI :D:

Men nuuu blev jag avis ^^

#6 - - SARAA:

Åh!!

#7 - - JASMIN:

Jag skulle vilja vara där jag älskar godis och kan nästan äta hur mycket som helst!

#8 - - LINNEA:

Gott<3

#9 - - Netti Starby:

Men oj vad mycket gott och rena paradiset! <3 Kramis

#10 - - Lycke:

Mumss .. godis

#11 - - fia:

mmh! :)

#12 - - Safia:

underbart!

#13 - - Katja:

yummm candies :

#14 - - Vida:

Gud vad gott med godis! :D <3

#15 - - Janina:

Oi namm godis! :D

#16 - - Sofie:

smaskigt

#17 - - hanna:

Åh så gott!

#18 - - Matilda:

vad sugen jag blev gå godis nu

#19 - - MariaS:

ååå gott med godis :)

#20 - - Belinda:

fan va jag blev sugen på lösgodis nu! xD

#21 - - Alma.:

Åh, godis. :D

#22 - - Hanne:

nam! jeg ELSKER godis

#23 - - Camilla Christensen:

herlig:D

#24 - - Matilda:

Din blogg är grym

#25 - - Anine Bing:

GOTT!!!!!!!!!!

#26 - - Claudia:

älska svenskt godis :D

#27 - - H A N N A:

Gott med godis :)

#28 - - FASHIONISTA:

Gott :D

#29 - - Twilightfiction:

åh, godis!

#30 - - Fatima:

Mmmm candy :)

#31 - - Elin:

grym blogg!
Kram

#32 - - Elvira:

:D

#33 - - Kalle:

Gött med godis :)

#34 - - FriendsinFinland:

jätte fin blogg :)

#35 - - Sofie:

Mums med godis! ;)

#36 - - Estera:

wow how many sweets :)

#37 - - Tessan:

Var finns denna butik?

Svar: Den här godisbutiken ligger i Jönköping, inne i stan :)
hpnotiq

Till top