Unfortunately I’m not perfect

Shopping / Jag är inte perfekt, tyvärr / Permalink / 37
A few weeks ago I stoped by the bookstore and found this book. And when I opened the first page, I couldn't stop reading. This is a book about the daily press about the way we “should” be. This book is so open, so honest and spot on. I highly recommend you all to read this book. I think everyone would get something good out of it.
#1 - - J:

Så viktigt och starkt inlägg.

#2 - - Amina:

En liten sten lättar från mitt hjärta men det finns mycket kvar för mig att jobba på inom det här området.

#3 - - Anonym:

Vi strävar alltid efter framgång och lycka och det fina är att det ser olika ut för oss alla. Jag hoppas att du når dina mål men om du inte gör det så gör det dig inte till en sämre människa. Så länge man gör sitt bästa och är ärlig mot sig själv :)

#4 - - Amanda:

Var rädd om dig. Vi har bara en kropp som ska orka bära oss hela livet. Jag insåg tyvärr det för sent, så nu sitter jag här 20 år gammal med en förstörd kropp och framförallt hjärna. Så ta hand om dig, känn efter hur kroppen känns och var snäll mot dig själv! Stor kram. <3

#5 - - Rebecca:

Helt rätt <3

#6 - - Johanna:

Vilket öppet inlägg. Ibland behöver man släppa alla krav och kunna snooza en dag, för ibland behöver kroppen just det. Världens största kram till dig! <3

#7 - - Evelina:

Tack för att du lyfter sånt här

#8 - - Elin:

❤️

#9 - - Julian of Sweden:

Åh vilket bra inlägg. Jag vill också läsa hennes bok!

#10 - - Lovisa:

åå måste köpa den boken!!

#11 - - Maria:

Beundrar dig!!

#12 - - Mathilda:

WOW! Brutal ärlighet, så fint och så viktigt.

#13 - - Cassandra:

Så jävla viktigt ämne!

#14 - - anna:

Du är fantastisk <3

#15 - - Linnea:

Du är klok. Kram

#16 - - Sara:

Kära du. Ta hand om dig. Det är något av det viktigaste du kan göra <3

#17 - - Natalie:

Stor kram till dig, Du är en stor förebild för mig. Kram <3

#18 - - Michaela:

Men ÅH!! Tack för detta inlägg.

#19 - - julia:

Du verkar så jordnära. Jag kan relatera till dig trots att vi lever helt olika liv.

#20 - - Nicki:

Tack för att du delar med dig även av det som är svårt. Du är fantastisk!

#21 - - Emma:

Du är härlig <3

#22 - - noor:

Great post, do it more :-)

#23 - - Veronica Pettersson:

Vi är inte mer än människor. Hoppas att du mår bättre snart. Kram till dig!

#24 - - Anna:

Tycker verkligen om att läsa dina inlägg

#25 - - Mimmi :

Tack för att du vågar visa dig själv mer & berätta om stressen/ångesten. ta hand om dig!

#26 - - Olivia:

Hoppas att du kan känna att du räcker till och att du slipper vara stressad!

#27 - - Mia P:

Du är en bra människa Angélique. Låt ingen säga något annat <3

#28 - - Hanna:

fint inlägg!

#29 - - Amanda:

fint och viktigt

#30 - - Linn:

That sounds like an amazing, inspiring book

#31 - - Sara:

Tack för att du delar med dig!

#32 - - Malin:

Du är en sådan förebild och stark person! All lycka till dig!!

#33 - - Johanna:

Var rädd om dig ❤️

#34 - - Kajsa:

Vill bara ge dig en mental kram och säga tack.

#35 - - Elin:

Tack! Det här va precis vad jag behövde läsa just nu! <3

#36 - - Lulle:

Kärlek till dig

#37 - - Lina:

Igenkänningsfaktor!!!

Till top