Fifty Shades Darker

General / bdsm, fifty shades darker / Permalink / 27
This weekend has been full of movies and fine company. Started Friday with fifty shades darker premiere with the girls. Such a damn good movie. I also won Mr. Grey's book in a lottery that was organized by the staff at the cinema. Finished the evening with another fine company and some good food at home, and yesterday we went to Jönköping to see the new movie Split. It was 👌 I hope your weekend has been at least as great as mine. 
#1 - - Cherish:

Great pictures.

#2 - - Frida:

Ettan var sjukt bra!!

#3 - - Josefine:

Roligt!

#4 - - Sussi:

Men åååh – bara måste se den där jäkla filmen nu!

#5 - - Angelica:

Låter som en jätterolig helg

#6 - - Sanna:

Trean kommer ut alla hjärtans dag 2018.

#7 - - Diman Dilir:

å vill med se den!

#8 - - Rebecka:

Vad kul, ser fram emot att se den!

#9 - - Myhrans:

Vad mysigt!

#10 - - Erik:

Vem är denna mystiska person du är på bio med? ;)

#11 - - M.:

Älskar dina bilder!!

#12 - - Liz:

cool pics

#13 - - Anonym:

This place looks really nice and cozy !

#14 - - Natalia:

Great!

#15 - - Sofia:

Härligt!

#16 - - Fashion Snag:

Great photos!

#17 - - Elizabete Onzule:

Looks like nice evening! ;) ;)

#18 - - Linnea:

Så kul! Jag vill så gärna se filmen

#19 - - Daniela:

Jag tyckte också filmen var jättebra!!

#20 - - Marlene:

I ran into my ex on my way to this movie! hehe soo awkward! Nice pics xx

#21 - - D. DEMARKEY:

Jag har inte läst boken, så jag vet inte hur pervers den är, haha. Men har hört om den och det är rena tantsnusket sägs det. 😉

#22 - - Sofia:

Måste också se den!! :)

#23 - - Felicia:

Jag har insett hur mycket jag ÄLSKAR din blogg.

#24 - - Mia P:

Blogga oftare. Det är nog inte bara jag som vill veta vad som händer i din vardag :D

#25 - - lucas:

så sjuuukt tjusig blogg du har!!

#26 - - Ann:

Den enes njutning, den andres tortyr. En del människor går igång på underkastelse och smärtsamma sexlekar. Andra får onekligen ut något av ”Fifty Shades”-filmerna, något jag inte vill döma men inte heller kommer förstå.

#27 - - Paige:

I would be lying to myself if i said i wouldn't watch this.

Till top