#1 - - Elsa:

En random fråga men är det inte jobbigt att alltid behöva ta bilder på allting? Att aldrig riktigt få slappna av? Bara en liten tanke :)

#2 - - Fashion Snag:

That popcorn is making me hungry!

#3 - - Myhrans:

kul!

#4 - - Cute Little Things :

var filmen bra? :-D

#5 - - Emma Berglund:

Mysigt!

#6 - - Carolina:

enjoy the rest of your day

#7 - - Josephine:

Åh vad kul! Vill också se

#8 - - ɑ n n i k ɑ:

Härligt

#9 - - tuzz:

Finfint.

#10 - - Alma.:

Vad mysigt

#11 - - Olivia:

Din blogg äger! :)

#12 - - josefine:

Mysigt med bio, perfekt aktivitet nu när det är så kallt ute!

#13 - - Safia:

Mys!

#14 - - sofia:

Den vill jag också se!

#15 - - Alma.:

Mysigt med bio. :D

#16 - - Maja:

älskar dig & din blogg

#17 - - Paulina:

vad kul! :)

#18 - - Sasha:

Hoppas bion var bra :)

#19 - - claudia:

Va mysigt :)

#20 - - alice:

Hoppas du fick en rolig kväll! :-)

#21 - - Nicole:

Hoppas filmen är bra

#22 - - Felicia:

Mysigt :)

#23 - - Micka:

jag vill också se den!

#24 - - Lotta:

vill också se den!!!

#25 - - 19år:

va kul :D

#26 - - Ellen:

hoppas den är bra!

#27 - - Johanna:

MEN MYS!

#28 - - Elin:

Åh mysigt :)

#29 - - Ronja:

Najs! :D
Är den bra?

#30 - - elin:

Ååh den vill jag också se! :)

#31 - - Nathalie Isaksson:

Jag trodde inte att jag skulle gilla ettan men det gjorde jag och nu känns det som att jag inte skulle gilla uppföljaren... men jag kommer se den ändå. Hoppas att den är bra!

Svar: Jag tyckte att ettan var såå himla bra och tvåan var minst lika bra så den får du inte missa :D
hpnotiq

Till top