#1 - - MALIN:

Vilken häftig färg! Kram

#2 - - :

Spännande vin absolut :D

#3 - - KAMILLA:

när bolaget fick besök av mig frågade jag om de hade vinet. Två smurfblå viner hade mitt bolag.

Min expedit sa även hon att det kändes konstigt - spolarvätska.

Tydligen så ska vinet smaka persika, vingummi och päron.
Kommer bli så spännande att smaka på.

#4 - - MIRRE:

Oh läckert med blått vin, blir man blå på tungen?

#5 - - Mia P:

Haha ser sjukt häftigt ut!

#6 - - CARRO:

Oj, läskig färg, har aldrig sett det

#7 - - THE QUEENIE:

Haha det ser gott ut :P Måste nog prova det

#8 - - NAZIMA:

Cool färg, nyfiken som jag är måste jag juh köpa en flaska snart & prova. Är det beställninsvara på systemet?
Kram

#9 - - JESSICA:

Jag ska prova😉

#10 - - MIE JENSEN:

Haha wow vad häftigt. En sått sånt vin man måste testa "bara för att" känns det som!

#11 - - KAMILLA:

Blått vin låter spännande.

#12 - - Johanna :

Ohh blått vin känns ju lite läskande och somrigt =D

#13 - - Shiva:

Vad häftigt med blått vin

#14 - - MALIN:

Nu dricker inte jag vin men det blå såg riktigt festligt ut 😄

#15 - - MOA:

vinet ser läckert ut

#16 - - E M E R E L L A:

när jag såg det här blåa vinet så vart jag super exalterad, jag måste verkligen testa detta!! :D

#17 - - THERESE:

Så gott :D

#18 - - Anonym:

Måste prova!

#19 - - Fanny:

Coolt!
Måste prova, undrar va de smakar

#20 - - Anonym:

ser gott ut 😉

#21 - - fridachristina:

Åh vad spännande med blått vin!

#22 - - Linda:

Spännande med blått vin!!!

#23 - - Alice Malmström:

Det är verkligen en spännande och syrlig smak på det blåa vinet! :D

#24 - - Sara:

Häftig färg på vinet!

#25 - - Miss Frostborn:

Blått vin hm det har jag inte testat du får skriva och berätta vad det smakade sen ;) Kram

#26 - - carolines:

Vad häftigt med blått vin! :)

#27 - - Jennifer Queen:

Ohhh det såg gott ut :)

#28 - - Tisa:

Åh, det där vinet såg gott ut! :)

#29 - - Netti Starby:

Vad spännande med blått vin och kan du skriva ett inlägg om hur den smakade när du har druckit den? Kramis

#30 - - Josse:

Aldrig sett det vinet förut, du måste skriva resultat sen hur det smakade :)

#31 - - Carro93:

aldrig hört talas om blått vin :)

#32 - - Kattis:

Har aldrig testat blått vin!

#33 - - Alice:

Coolt med blått vin!

#34 - - Julia:

Spännande!

#35 - - elin:

Hoppas du får en toppen bra dag finis!<3

#36 - - Gabriella:

Åh så coolt att det är blått!! 😃

#37 - - Anonym:

coolt med blått vin :D

#38 - - Matilda:

Du måste berätta hur det var!!

#39 - - Anonym:

Aldrig smakat blått vin, haha.

#40 - - Sofia Werlin:

Spännande med blått vin! :)

#41 - - Natalia:

blått vin ;D

#42 - - My:

Aldrig sett blått vin faktiskt! Något som borde testas :)

#43 - - Anonym:

men gud, hur blir det blått, vad är det för knäppa druvor? :O

Till top